De l'ombra a la llum

1a PART

L. v. Beethoven
(1770-1827)
Sonata núm. 17, Op. 31 núm. 2, en re menor «La Tempesta»
Largo. Allegro
Adagio
Allegretto

J. Brahms
(1833-1897)
Rapsòdia Op. 79 núm. 1 en si menor (Agitato)
Rapsòdia Op. 79 núm. 2 en sol menor (Molto passionato, ma non troppo allegro)

2a PART

C. Debussy
(1862-1918)
4 Preludis (a determinar)

L. v. Beethoven
(1770-1827)
Sonata núm. 31, Op. 110, en La bemoll Major
Moderato Cantabile
Molto espressivo
Allegro molto
Adagio ma non troppo Allegro ma non troppo (Fuga)

Pierre-Laurent Boucharlat, piano

Debuta a l’edat de 13 anys en un concert amb Orquestra, i dóna el seu primer recital a l’edat de 15 anys.

Després d’obtenir el Premi al Conservatori Nacional Superior de Música de Lyon, és admès per unanimitat al Conservatori de París.

Premiat en concursos internacionals (Spedidam, Darius Milhaud), des d’aleshores ha estat convidat a participar en nombrosos festivals, tant a França com a l’estranger.

L’any 2000 enregistra “in live” la integral dels 24 Estudis de Chopin incorporats a la revista nacional Piano le Magazine, essent elogiat unànimement per la crítica. Des de llavors la seva carrera el porta arreu dels principals països d’Europa, Estats Units, Canadà i Mèxic.

Actua regularment en recitals, com a solista amb orquestra, i en formacions de música de cambra, tal com el Trio Prométhée, que va crear l’any 2005. També ha actuat amb intèrprets de renom com Pascal Amoyel, Phillipe Bernold, Emmanuelle Bertrand, David Bismuth, Nicolas Dautricourt, Florent Héau, Vadim Tchijik, Hugo Ticciati i el Quartet Arquimède.

Molts dels seus concerts han estat enregistrats per la Televisió Francesa (France 2 i France 3), i TLM. Sovint és convidat a actuar en viu al programa France Musique.

La seva discogra a inclou, a part de molts CD’s dedicats a Beethoven (Sonates), Schummann, Moussorgski (Quadres d’una exposició), Listz (incloent La Sonata), i L’Ànima Eslava, enregistrat en viu amb la gran mezzosoprano russa Elena Sommer. El passat novembre el seu Carnaval dels Animals de Saint Saëns, en la versió enregistrada per France Musique, va ser editada per Edicions Albin Michel.