La Màgica Praga

Larghetto
Allegretto

A. Dvorak (1841-1904)
Trio Op. 90 en mi menor “Dumky”
Lento maestoso. Allegro, quasi doppio movimento
Poco adagio. Vivace non troppo
Andante. Vivace non troppo
Andante moderato
Allegretto scherzando. Meno mosso
Allegro
Lento maestoso. Finale

TRIO FAURÉ DE MILÀ

“Elegància i equilibri!,“Bellesa de so, seguretat tècnica, fusió,  uidesa”, “Gran fascinació, frescor i musicalitat”, “Atmòsferes inoblidables”, “El Trio Fauré és un digne hereu de la interpretació cambrística italiana”, són alguns dels comentaris amb els que la premsa ha acollit els concerts del Trio Fauré.

Silvano Minella, violí

Cursà els seus estudis al Conservatori de Milà obtenint posteriorment una menció honorí ca a l’Accademia Chigiana de Siena amb el mestre F. Guilli. Porta a terme una intensa activitat concertística internacional com a solista, en Duet, amb el Nuovo Trio Fauré, amb el Quartet de Piano Europeu i amb vàries formacions de cambra de renom com els Virtuosos de Roma,els Solistes de Milà i els Solistes de Cremona.Titular de la càtedra de violí del Conservatori“G.Verdi”de Milà,sovint intervé com a jurat en importants concursos nacionals i internacionals. Ha enregistrat pel segell discogrà c Dynamic i Discantica. El seu violí de Mattia Albani data de 1695.

Marco Perini, violoncel

Format a la prestigiosa Acadèmia de Santa Cecília de Roma amb el mestre G. Selmi, ha estat el fundador de l’Orquestra Toscana. Ha actuat com a 1r violoncel en importants orquestres italianes i com a solista en diverses formacions de cambra com ara els Virtuosos Italians i el Sextet Italià. La seva tècnica i expressivitat l’han portat a actuar arreu del món.

És titular de la càtedra de violoncel a l’Institut Musical “A. Peri” de la Regió d’Emília i, a la vegada desenvolupa cursos de perfeccionament a l’Acadèmia Tadini de Lovere.
Ha enregistrat per la casa discogrà ca Verany i Discantica.
El seu violoncel és de Davide Teckler.

Flavia Brunetto, piano

Es graduà al Conservatori de Música d’Udine nord-est d’Itàlia obtenint les màximes quali cacions i premis. És llicenciada en Literatura Clàssica per la Universitat de Trieste. Ha perfeccionat els seus estudis amb membres tals com M. Horzowski, J. Demus, W. Panhofer i M. Campanella.

Ha actuat en ciutats com Viena, Pechino, Tokio, Lubiana, Salzburg, Mònaco... bé com a solista o amb prestigioses orquestres com són la Filharmònica de Zagreb, l’Orquestra de Pàdua i del Veneto, l’Orquestra de Sant Petersburg, el Collegium Musicum, l’Ensemble de Cordes de Tokio...També ha actuat en duet amb Jörg Demus.

Catedràtica del Conservatori de Udine, és convidada a formar part com a jurat d’importants concursos internacionals de piano.