Música de pel·lícules

J. M. Jarre (1948-2005)
Ghost

P. Mascagni (1863-1945)
Intermezzo (Il Padrino parte III)

Gli Intoccabili

G. Verdi (1813-1901)
Rigoletto

C’era una Volta il West

A. Marcello (1669-1747)
Adagio
?
Anonimo Veneziano

I Promessi Sposi

G. Bizet (1838-1875)
Carmen

Stefano Maffzzoni, flauta

Nascut a Roma l’any 1973, actualment és considerat un dels millors talents en l’escena internacional. Es va graduar amb honors amb tan sols 16 anys especialitzant- se amb excel·lents professors (Severino Gazzelloni, Aurele Nicolet, Wolfgang Schultz) en prestigioses acadèmies (Acadèmia Chigiana de Siena, Internacional Sommerakademie Mozarteum de Salzburg, Hochschule de Viena).

Com a solista ha actuat amb nombroses orquestres, entre d’altres inclouen l’Orquestra Simfònica de l’Estat de Mèxic, Alburquerque Orquestra Simfònica, Hong Kong Sinfonietta, I Solisti Veneti, Orquestra Simfònica de la Ràdio Nacional de Bulgària, Orquestra Ferruccio Busoni, l’Acadèmia Filharmònica, So a Chamber Orquestra, Vivaldi Concert, Macedonian Symphony Orchestra, Orquestra Simfònica Vidim, Washington State Symphony Orchestra, etc.

Ha estat protagonista en prestigiosos escenaris com el Royal Albert Hall (Londres Festival Internacional de la Primavera), Guangdong Xinghai Symphony Hall (Xina), Phanteon de Roma, el Reial Teatre Durst (Washington), el Teatre San Benito Abad (Ciutat de Mèxic), Sala Verdi de Milà, (Societat de Concerts), Joaquín Rodrigo Concert Hall (Madrid), Sala de concerts Bulgària (So a), Auditori de la Ràdio i Televisió de Macedònia, el Teatre Gran de Brescia, Mozart Hall (Acadèmia Filharmònica) i Europauditorium Cagli Bolonya, Auditori Gasteig (Munich), Teatre Bibiena de Màntua, etc.

Se li han dedicat nombroses composicions contemporànies incloent “Leggermente” guanyadora del Concurs Internacional XXI de Winterthur i el Doble Concert per a flauta i piano (Stefania Mormone) i l’Orquestra 37a de Sergio Calligaris, editat per Carish (2006). Van realitzar l’estrena amb l’orquestra I Solisti Veneti dirigida per Claudio Scimone.

Ha actuat per tot Europa, Suïssa, Anglaterra, Turquia, Mèxic, Rússia, la Xina, Canadà, Estats Units, i ha enregistrat per ràdio a la prestigiosa Columbia Britànica CBC, Bayerische Rundfunk, la BBC de Londres, Ràdio France, Ràdio Vaticà i RAI televisió italiana.

Com a docent imparteix classes magistrals en diverses universitats de Mèxic, l’Acadèmia Dubrich Internacional (Bulgària), al Conservatori “Andrés Segòvia” de Linares, la Universitat British Columbia a Vancouver (Canadà), Hong Kong Acadèmia d’Arts Escèniques (Xina), Clark College Music department Washington’s State (EUA), Internacional Acadèmia de Música de Minsk (Bielorússia) i Sant Petersburg (Rússia).

Actualment és Professor de flauta a l’Institut d’Estudis Musicals A. Peri a Reggio Emilia. Ha gravat per Eco, Clàssic Art i Encore Music Internacional.

Palmiro Simonini, piano

Nascut a Parma, va obtenir el diploma de piano i pedagogia musical al Conservatori de Parma el 1991, amb el Mestre Roberto Cappello. El 1999 es va graduar a l’Acadèmia de Música de Florència, sota la direcció del mestre Pier Narciso Masi. El desembre de 2002 va acompanyar al Mestre Luciano Pavarotti i la soprano Annalisa Raspagliosi al Teatre Asioli de Correggio. Ha realitzat concerts en nombroses ciutats a Itàlia i a l’estranger a Poschiavo (Suïssa); a Heidelberg, Dresden, Berlín, Stuttgard, Weinsberg, Bèlgica, Espanya i Japó realitzants concerts en teatres prestigiosos com Kawachinagano-Lavely Halle, Haschimoto, Nara, Kaizuka - Cosmos Teathre. Al 2005, va exercir el rol de pianista-director de l’òpera Bohème al teatre Asioli de Correggio i el 2006 Le Nozze di Figaro i Rigoletto per a la temporada d’òpera, al mateix teatre. Al 2009 ha estat també pianista-director de l’òpera Madame Butter y a Parma, i ha efectuat diverses gires per Japó i Amèrica del Sud (Argentina, Brasil, Uruguay), amb gran èxit de públic i crítica, retransmetent-se els seus concerts per diverses emissores de ràdio. També va fer aquest mateix any un recital de Chopin a Paris, repetint-se en anys posteriors al Japó (Festival KotorArt).

Va ser deixeble del mestre Franco Scala, Director de la prestigiosa Accademia Pianistica Internazional di Imola.