Recital clarinet i piano

Dissabte 26 d'agost 20:00 h

Claudio Mansutti, clarinet · Federica Repini, piano

R. Schumann (1810-1856)
Fantasiestücke per clarinet i piano
Zart und mit Ausdruck
Lebhaft, leicht
Rasch und mit Feuer

J. Brahms (1833-1897)
Sonata n. 1 per clarinet i piano en fa menor op. 120 n.1
Allegro appassionato
Andante un poco Adagio
Allegretto grazioso
Vivace

N. Rota (1911-1979)
Sonata en re per clarinet i piano
?Allegretto scorrevole
Andante quasi adagio
Allegro scorrevole

F. Poulenc (1899-1963)
Sonata per clarinet i piano
Allegro tristemente
Romanza
Allegro con fuoco

El Duo Mansutti-Repini ha estat duent a terme la música de cambra durant més de 10 anys, en coneguts teatres i sales de concerts per tot Europa i recentment en el prestigiós Carnegie Hall de NovaYork.

Claudio Mansutti, clarinet

Es graduà amb les màximes quali cacions al conservatori J. Tomadini d’Udine amb el mestre M.A. Pecile i, més endavant, perfeccionà els seus estudis amb P. Borali (RAI Milà) i K. Leister (Filharmònica de Berlín). També ha fet cursos d’interpretació amb el gran mestre R. Repini. Va estudiar la direcció d’orquestra amb el mestre L. Descev. Col·labora de manera regular amb el Quintet de corda de la Filharmònica de Berlín i amb el Quartet Janacek.

Ha estat guanyador de cinc concursos nacionals i interna- cionals de música de cambra. Ha enregistrat per la RAI (Itàlia) i l’ORF. Fou fundador del Diapason Ensemble i de l’Orquestra Accademia Ars Musicae de Klagenfurt (Àustria), de la qual ha estat el 1r clarinet. Com a solista ha actuat amb l’Orquestra Accademia Ars Musicae, l’Orquestra de la Ràdio Televisió de Zagabria, l’Orquestra de Cambra de Gorizia, l’Orquestra de Cambra Diapason, els Virtuosos de Praga,... També ha col·laborat amb el Quartet de Corda de Berlín.

Al 2001 fou premiat com a personatge cultural de la regió del Friuli. Recentment ha actuat com a solista a Nàpols i Roma amb l’Ensemble Variabile, a Àustria amb l’Orquestra Mahler i a Alemanya amb l’Orquestra de Cambra de Budapest.

Federica Repini, piano

Es va diplomar al Conservatori de Trieste sota la direcció de Roberto Repini amb les més altes quali cacions. Es perfeccionà amb el mestre Bertucci a Nàpols i el mestre Ortis a la Hochschule de Brema. Guanyadora del concurs “F. Schubert” de Moncalieri, ha actuat com a solista, també amb orquestra i en diverses formacions de música de cambra (circuit de JJMM). Ha enregistrat per la Ràdio Televisió Italiana, Eslovena, Croata i Alemanya. Ha col·laborat diferents anys com a pianista als cursos de música de cambra de Follina i Colònia. Recentment ha desenvolupat la seva activitat concertística a Itàlia (Nàpols, Brindisi, Roma, Teramo, etc.), Eslovènia, Espanya, França, etc.Al mateix temps porta a terme una intensa activitat docent.