Concert de Nadal

(Rinaldo)

Julie Gold (Teena Chinn)
From a distance

C. A. Bixio (Dalmau Gonzàlez)
Parlami d’amore

Gaetano Donizetti
Com’è gentil
(Don Pasquale)

Gioacchino Rossini
Come dolce
(Tancredi)

Gaetano Donizetti
Ei coregge
(L’Elisir d’amore)

2a PART

Franz Schubert
Ave Maria

Sigfried Ochs
Dank sei dir, Herr

Irwing Berlin
Nadal blanc

Tradicional
Adeste fideles

Pérez Moya (Pop. Catalana)
La pastora Caterina

Adolphe Adam (D. Gonzàlez)
Cantique de Nöel

COR DA CAPO BARCELONA

El Cor Da Capo neix l’any 2011 de la voluntat d’un grup retrobat d’amics, per això el “da capo” (tornar a començar), ja que als anys 60 cantàvem plegats i vam decidir, després d’una gran pausa, tornar-nos a reunir.

A aquest grup d’amics s’hi han sumat uns quants dels antics membres de l’Escolania del Sagrat Cor i també alguns cantants solistes als qui el mestre aconsella sobre tècniques del cant. El factor que més uneix és cantar i haver cantat sota la direcció i consell del nostre mestre en Dalmau González.

Actualment el cor el formem una trentena de cantants que interpretem repertori coral polifònic divers i àries d’òpera amb cor, solistes i piano, pel plaer de fer música, de gaudir-ne i de fer-ne gaudir.

Dalmau González, director

Nascut a Olot, és un cantant català amb una brillant carrera de tenor líric/lleuger, reconegut com un dels grans intèrprets mundials del repertori rossinià.

Havent dirigit diversos cors polifònics, entre ells l’Orfeó Mare Nostrum i l’Escolania del Sagrat Cor dels PP.JJ. de Barcelona, es donà a conèixer com a tenor l’any 1972 en el Concurs Internacional Francesc Viñas, on obtingué el premi al millor intèrpret de música espanyola.Aquest mateix any va fer el seu debut al Gran Teatre del Liceu.

L’any 1979 va debutar al Metropolitan de Nova York, on hi ha cantat durant sis temporades.També ha cantat al Carnegie Hall, San Francisco, Los Angeles, L’Scala,Torí, Roma,Verona, Parma, Nàpols, Pesaro,Viena, Hamburg, Stuttgart, Berlín, Buenos Aires, Londres, París, etc.

Actualment, ja retirat de l’escena operística, col·labora en esdeveniments benèfi cs,aconsella cantants i dirigeix el Cor Da Capo Barcelona.