Trio Prevert

Trio Prevert

1a PART

Vincenzo Bellini
Fantasia sobre “La Sonnambula” (flauta, clarinet i piano)

Paul Agricole Génin
Fantasia  sobre la Traviata di G. Verdi (flauta i piano)

Donato Lovreglio
Gran Duet de Concert sobre Simon Boccanegra per flauta, clarinet i piano de G. Verdi

2a PART

Filippo Bruno
Recreació sobre motius del Poliuto per flauta, clarinet i piano de G. Donizetti

Giuseppe Cappelli
Quartetto-Variato del Rigoletto de G. Verdi (clarinet piccolo i piano)

Camille Saint-Sa?ns
Tarantella op. 6 (fl-cl-pf)

Davide Bandieri, clarinet

Va néixer a Florència el 1979. Es va graduar al clarinet el 1997 a l'Institut d'Estudis Musicals Pietro Mascagni de Livorno sota la direcció del Mestre Dario Goracci. Més tard va estudiar amb Fabrizio Meloni, Karl Heinz Steffens i Alessandro Carbonare, amb aquest últim en l'Acadèmia Mythos de la Fundació A. Toscanini. El 2002 va obtenir un Màster en el curs de tres anys de música de cambra a l'Acadèmia "Incontri col Maestro" a Imola sota la direcció del Mestre Pier Narciso Masi.

Des de 2012, després de guanyar un concurs internacional, es el primer clarinet solista de l' 'Orquestra de Cambra de Lausanne.

De 2004 a 2011  va exercir com a clarinet solista de l'Orquestra Simfònica de Madrid.

Ha treballat amb l'Orquestra Festival de Lucerna, Mahler Chamber Orchestra, Orquestra de Santa Cecília, l'Orquestra Nacional de la RAI, Orquestra del Maggio Musicale Fiorentino, Orquestra de la Toscana, Orquestra del Teatre de l’Opera de Roma, sota la direcció de directors com Claudio Abbado, Riccardo Muti, Daniel Harding, Giuseppe Sinopoli, Kent Nagano, Gianluigi Gelmetti, Bruno Bartoletti, Roberto Abbado, Lu Jia, Myung-Wung Chung, Pinchas Steinberg, Tugán Sohiev.

El 2002 va obtenir el Primer Tremplin Jeunes organitzat per Selmer París, que el porta a actuar al Atrium Magne  de París i al ClarinetFest 2003 a la Universitat de Salt Lake City.

Molt actiu en la música contemporània, ha estrenat obres de Antonio Anichini Massimo Botter, Willy Merz, Eduardo Morales-Caso, Ailem Carvajal Gómez, Ileana Perez Velázquez, Luis Cosme Gonzalez. Luigi Abbate i Gianluca Cascioli.

Rieko Okuma, flauta

Es graduà a la Universitat d’Art de Nagoya (Japó) obtenint les màximes qualificacions. Ha rebut consells de reconeguts flautistes japonesos i ha perfeccionat els seus estudis amb mestres tals com Paul Maisen, Michael Martin Kofler (flautista solista de la München Philarmoniker) i Meinhart Niedermayr (flautista solista de la Wiener Philarmoniker). El 1998 obté una beca d’estudis que li permet desplaçar-se a Itàlia per estudiar amb Michele Marasco i Nicola Mazzanti. Fruit d’aquests anys de treball és el màster cum laude que obté al Conservatori Cherubini de Florència sota el guiatge de Daniela De Santis.

Ha actuat amb orquestres de gran prestigi com la Nagoya i Hiroshima Symphony Orchestra. El 2000 fou la guanyadora del 1r Premi del concurs internacional de música de cambra de Fidapa (Pisa). Desenvolupa una intensa activitat artística per Itàlia i arreu actuant en diverses formacions cambrístiques.

Luca Torrigiani, piano

Realitza els seus estudis de piano, orgue i composició al Conservatori L. Cheru- bini de Florència amb els mestres Fiuzzi i Mochi, obtenint les màximes qualifica- cions. Ha pres part en varis concursos de piano a nivell nacional i internacional assolint els primers llocs en la majoria d’ells (Pietro Napoli, Livorno – Fidapa, città de Pisa). Ha perfeccionat els seus estudis cursant un màster amb menció honorífica amb Daniela De Santis i ha rebut consells de mestres de renom tals com Masi, Moreno, Wibaut, Lonquich, Demus, Badura-Skoda, Vogel, Radulescu, Isoir, etc.

Actua com a solista i en formacions de cambra arreu d’Itàlia i del món assolint una molt bona acceptació per part del públic i la cri?tica especialitzada. Inicia la seva carrera artística el 1992 amb una gira pel Japó, país on ha actuat en nombroses ocasions (Gifu, Tokio,...) i on ha ofert un recital privat en honor a la família imperial. Juntament amb el clarinetista Davide Bandieri han estat nou vegades guanyadors de concursos i festivals de música d’arreu.

Actualment, és docent de piano al Conservatori A. Scontrino de Trapani.