GRANS COMPOSITORES: HISTÒRIES DE DONES

Rigaudon

R. Schumann
(1810-856)
Quintet op. 44 (trasnscrit a 4 mans per Clara Schumann)
Allegro brillante
In modo d’una marcia. Un poco largamente
Scherzo: Molto vivace Finale:Allegro ma non troppo

Chiara Nicora
Ferdinando Baroffio

Piano a 4 Mans

Un concert dedicat a la figura femenina de la música en què Fanny Mendelsshon, Clara Schumann i Cecilie Chaminade expliquen la seva història de dones, pianistes i compositores, en una relació complicada i fascinant amb el món circumdant i, en el cas de les dues primeres, amb els personatges masculins amb els quals estan vinculades, Felix Mendelsshon i Robert Schumann.

Un concierto dedicado a la figura femenina de la música en la que Fanny Mendelssohn, Clara Sch mann y Cecilie Chaminade cuentan su historia de mujeres, pianistas y compositoras, en una relación complicada y fascinante con el mundo circundante y, en el caso de las dos primeras, con los person jes masculinos con los que están vinculadas, Felix Mendelsshon y Robert Schumann.

Un concert dédié à la figure féminine de la musique où Fanny Mendelssohn, Clara Schumann et C cilie Chaminade racontent leur histoire de femmes, de pianistes et de compositeurs, dans une relation compliquée et fascinante avec le monde environnant et, dans le cas des deux premièress , avec les pe sonnages masculins avec lesquels elles sont liés, Felix Mendelsshon et Robert Schumann.

A concert dedicated to the female figure in music in which Fanny Mendelsshon, Clara Schumann, C cilie Chaminade tell their story of women, pianists and composers, in a complicated and fascinating relationship with the surrounding world and, in the case of the first two, with the figures men to whom they are linked, Felix Mendelsshon and Robert Schumann.

CONCERT DE NADAL
Eva Ribas, soprano · Rimma Khismatullina, mezzosoprano · Anna Balvak, piano