CLÀSSICS POPULARS PER A OBOÈ, CORN ANGLÈS I PIANO

Solo de concurs no. 1 op. 33 per oboè i piano

E. Morricone
(1928)
“Mission” per oboè i piano

Th. Lalliet
(1837-1892)
Fantasia Original op. 6 per oboè i piano

arr. K. Kostov
“Ne si go prodavaj Koljo” per oboè i piano
 (cançó tradicionl de Macedònia)

S. Rachmaninov
(1873-1943)
Preludis op. 23 No 4, 5 piano solo

C. Saent- Saens
(1835-1921)
“El cigne” per cor anglès i piano

E. Grieg
(843-1907)
“Canço de Solveig” per corn anglès i piano

A. Pasculli
(1842-1924)
“Amelia”, Fantasia per corn anglès i piano

Gordana J. Nedelkovska, oboè i corn anglès
Elena Atanasovska, piano

La selecció de les composicions que es realitzarà en aquest concert inclou diversos aspectes de l’instrument oboè i el corn anglès. En el marc de l’escena mundial de concerts, és una oportunitat única per a un solista tocar dos instruments. El programa de concerts inclou composicions de diferents èpoques històriques i d’estil, i amb això, aquests instruments es poden representar amb tota la bellesa sonora i la peculiaritat reproductiva-tècnica. L’audiència tindrà una oportunitat única a través dels sons de l’oboè i el corn anglès per escoltar les composicions més atractives i populars de: J. S. Bach, S. Verroust, Ch. Colin, E. Morricone, Th. Lalliet, K. Kostov, S. Rachmaninov, K. Saent-Saens, E. Grieg i A. Pasculli.

La selección de las composiciones que se realizarán en este conciertoincluye varios aspectos del instrumento oboé y cuerno inglés. En el marco de la escena del concierto mundial, es una oportunidad única para un solista tocar dos instrumentos. El programa de conciertos en sí incluye composiciones de diferentes épocas históricas y de estilo, y con esto, estos instrumentos se pueden representar con toda su belleza sonora y peculiaridad reproductivo-técnica. El público tendrá una oportunidad única a través de los sonidos del oboé y del cuerno inglés para escuchar las atractivas y populares compos ciones de: J. S. Bach, S. Veroust, Ch. Colin, ?. Morricone, Th. Lalliet, K. Kostov, S. Rachmaninov, K. Saent-Saens, E. Grieg y A. Pasculli.

La sélection des compositions qui seront exécutées lors de ce concert comprend plusieurs aspects de l’instrument hautbois et cor anglais. Dans le cadre de la scène concert mondiale, c’est une occasion rare pour un soliste de jouer deux instruments. Le programme de concert luimême inclut des compositions de beaucoup d’époques historiques et de style différentes, et avec ceci, ces instruments peuvent être représentés avec toute leur beauté sonore et particularité reproductrice-technique. Le public aura une occasion unique à travers les sons du hautbois et du cor anglais d’entendre les compositions attrayantes et populaires de: J. S. Bach, S. Veroust, Ch. Colin, ?. Morricone, Th. Lalliet, K. Kostov, S. Rachmaninov, K. Saent-Saëns, E. Grieg et A. Pasculli.

The selection of the compositions that will be performed at this concert includes several aspects of the instrument oboe and English horn. Within the framework of the world concert scene, it is a rare opportunity for one soloist to play two instruments. The concert program itself includes compositions of many different historical and style eras, and with this, these instruments can be represented with all their sound beauty and reproductive-technical peculiarity. The audience will have unique opportunity through the sounds of the oboe and the English horn to hear the attractive and popular compositions of: J. S. Bach, S. Veroust, Ch. Colin, ?. Morricone, Th. Lalliet, K. Kostov, S. Rachmaninov, K. Saent- Saens, E. Grieg and A. Pasculli.

DEL FOLKLORE A L’ÒPERA
Sandra Landini · Stefano Romani
30.06.18
EL PIANO VIRTUÓS I EL PAGANINI DEL TROMBÓ