CONCERT DE NADAL

J. Offenbach: Ah, quel dinner!- La Périchole

2a PART

P. I. Tchaikovsky: Desembre (Nadal) - Les estacions op.37
Popular catalana: El noi de la mare
F. X. Gruber: Santa nit
Popular catalana: El cant dels ocells
Popular anglesa: The first Noel
I. Berling: Blanc Nadal
A. Adam: Cantique de Noël

Eva Ribas, soprano
Rimma Khismatullina, mezzosoprano
Anna Balvak, piano

Amb la línea d’apropar al públic les àries i duets d’òpera més cèlebres i coneguts, el “Trio di Opera” presenta un espectacle proper i entranyable, que suggegirà al públic una aroma de Nadal molt especial; nascut de la simbiosi de les més belles melodies operístiques i nadalenques.

En la línea de acercar al público las arias y duetos de ópera más célebres y conocidos, el “Trio di Opera” presenta un espectáculo cercano y entrañable, que sugegirá al público un aroma de Navidad muy especial; nacido de la simbiosis de las más bellas melodías operísticas y navideñas.

Dans le but d’offrir au public les airs et duos d’opéra les plus celèbres et les plus connus, le “Trio di Opera” présente un spectacle proche et attachant, qui proposera au public un parfum de Noël très particulier, né de la symbiose des plus belles mélodies d’ opéra et mélodies de du Noël.

In the line of bringing the most famous and well known opera arias and duets to the public, the “Trio di Opera” presents a close and endearing show, which will suggest to the public a very special Christmas scent, born of the symbiosis of the most beautiful opera and Christmas melodies