Quartet&Quintet

Finalitzat
Diumenge 16 d'abril | 12:00 h

F. J. Haydn (1732-1809)
Quartet Op. 33 no3 en Do Major (El pardal)
Allegro moderato
Scherzo: Allegretto
Adagio ma non troppo
Presto

J. Brahms (1833-1897)
Quintet en fa m. Op. 34 per a piano i corda
Allegro non troppo
Andante, un poco Adagio
Scherzo. Allegro
Finale. Poco sostenuto. Allegro non troppo

Quartet “NEL CUORE”

Júlia Romero, violí
Paula Moya, viola
Samuel C. Ledesma, violoncel
FRANCESCO de ZAN, piano

El Quartet Nel Cuore es va formar a València l’any 2013. Des dels seus inicis, han estat aclamats pel públic per la “sensibilitat i l’ànima” de les seves interpretacions.

Alumnes del Quartetto di Cremona, assisteixen al Curs d’Alt Perfeccionament com a Quartet de Corda de l’Accademia W. Stauffer de Cremona des de 2014.

Han actuat en diverses localitats d’Espanya i Itàlia, com Lleó, València, Madrid, Xèrica, Borriana, Mislata, Verona, Bogliasco, Sestri Levante, Cremona, etc. El 2015 van ser seleccionats per participar al VI Festival Internacional de Música de Cambra Fundació Monteleón.

Com a docents, han participat en les masterclasses de música de cambra ofertes en el Curs de Perfeccionament de Cordes FORUMT Ciutat de Torrent 2016, a la Comunitat Valenciana. Han rebut el Primer Premi en el IX Concurs de Música de Cambra de Mislata i en el VI Concurs de Música de Cambra “Ciutat de Borriana”; i el Segon Premi en el I Concurs Internacional de Música de Cambra de Cofrents. Han estat semi nalistes del Concorso Internazionale Salieri-Zinetti, en l’edició 2016.

Francesco de Zan, piano

Considerat un dels pianistes més interessants de la seva generació, es va graduar amb honors el 1987 amb el Mestre Giorgio Lovato al Conservatori de Pàdua i va estudiar amb diversos mestres com Gino Gorini, Edith Fischer, Alexis Weissemberg, Martha del Vecchio i Bruno Bettinelli (de composició).

Amb una gran agenda de concerts, ha actuat en moltes ciutats italianes i estrangeres, en coneguts Festivals de renom rebent els millors elogis del públic i la crítica. Des de fa molts anys es dedica a la música de cambra col·laborant amb cèlebres intèrprets, com ara: Francesco Manara, Primer violí del Teatre de la Scala; Valery Oistrakh, l’últim representant de la “dinastia” violinística russa, Christophe Coin, violoncel·lista francès entre els més coneguts; Stefano Pagliani, 10 anys primer violinista del Teatre de la Scala; Franco Petracchi, considerat el més gran contrabaixista italià. Va ser convidat pel Festival dei Due Mondi di Spoleto per estrenar el melodrama “La Realtà” sobre textos de P. P. Pasolini i música de F. E. Scogna, amb la participació de l’actor Claudio Santamaria. Paral·lelament és llicenciat en Filoso a per la Universitat Ca ‘Foscari de Venècia. Actualment és professor de música de cambra al Conservatori de Cosenza.

Diumenge
abr