Les Quatre Estacions

Primavera Porteña

TRIO FRIEDRICH

Elena Sale, clarinet · Massimo Gatti, viola · Ilaria Costantino, piano

Els tres músics van completar els seus estudis musicals al Conservatori de Milà. Han freqüentat diversos cursos de perfeccionament a les principals Acadèmies Musicals d’Itàlia i l’estranger, rebent els consells de grans mestres com Giuranna, Rossi, Patrignani (viola), Porta, Noferini, De Lorenzi (violí); Laura Magistrelli, Charles Neidich, M. Philippe Cuper, R. Morales (clarinet); E. Perrotta, C. Pastorelli, P. Masi (piano).

El trio desenvolupa una intensa activitat concertística a través de les entitats musicals més importants d’Itàlia (Ciutats com Viareggio, Ferrara, Milà...); Associacions Tempo Vivo de Asti, il Coretto de Bari, Terre d’Arezzo, Brezzo di Bedero, Taormina, Torino Classica, etc.

Al novembre de 2012, en l’àmbit de la VIII Temporada Concertística “Scintille di Musica” van estrenar l’obra “Flatus per Lumina” al Teatre San Carlino de Brescia, que va ser escrita especialment per aquesta formació pel compositor de Brescia, Rossano Pinelli.

Al costat de la seva activitat concertística desenvolupen una intensa activitat docent a Milà, Monza i Brianza.

Diumenge
abr