L'aube Enchantée-Ravi Shankar

A. Jolivet (1905-1974)
Chant de Linos

Jessica Dalsant, flauta

Es va graduar al Conservatori de Trento el 1990 i deu la seva successiva formació a Giampaolo Pretto. Particularment signi catives van ser les seves classes amb Janos Balint, Glauc Cambursano.Aurèle Nicolet, Emmanuel Pahud i Jacques Zoon.Va formar part de l’Orquestra Juvenil Italiana i de la Giovane Sinfonietta Italiana  ns el 1994. En la dècada següent va ser la primera  autista de l’Orquestra del“Teatre la Fenice”deVenècia,Oser“Teatre Regio”iToscanini Filharmònica (L. Maazel) de Parma, el “Maggio Musicale” a Florència, “Opera House”Roma ,de“Haydn Orchester”Bolzano.Durant la temporada 2003-2004 ha col·laborat amb l’orquestra de Galícia i amb la de Tenerife i  flauta solista de l ‘Orquestra Simfònica de l’Estat de Sao Paulo (OSESP, Brasil), amb la qual ha actuat al Concertgebouw, Koelner Filharmonia, l’Auditori Nacional de Madrid, Alte Oper de Frankfurt, al Théâtre du Châtelet de París, a la Filarmonia de Varsòvia,Teatre Lisinski de Zagreb, el Festspielhaus de Salzburg, Musikverein de Viena, Royal Albert Hall de Londres. Practica la música de cambra en diferents formacions i ha estat guardonada en diversos concursos nacionals i internacionals,en conjunts de cambra i com a solista.Especial va ser el Premi de la Fondation Sorato i la invitació o cial per un stage a l’Acadèmia de Villecroze, amb Emmanuel Pahud rebut al Concurs Internacional de Ginebra, el 2001. El 2004, Jessica es va graduar en Psicologia a la Universitat de Pàdua, i el 2011 va obtenir un Màster en Música per la prestigiosa Universitat Federal de Minas Gerais(Brasil).Interessadadesdesempreen l’ensenyament,éstitulard’una càtedra a l’Acadèmia de l’Orquestra de S. Paulo.Va gravar “La Flauta Nocturna” per Riccardo Zandonai amb l’Ensemble del mateix nom (Tactus), El Carnaval dels Animals per a la revista “Amadeus” i “Un toc de Tango”, amb música per a  flauta i guitarra de R. Di Marino (Pizzicato). Recentment ha fundat el duo Ruah, amb l’arpista Francesca Tirale.

Edoardo Bruni, piano

És pianista i compositor. Es gradua en piano als Conservatoris de Trento i Rotterdam amb les màximes quali cacions, i es perfecciona amb els mestres Cohen, Berman, Delle Vigne, Schiff, Margarius. Desenvolupa la seva activitat concertística a Itàlia i tot Europa com a solista i en formacions de cambra, compartint cartellera, en prestigiosos Festivals, amb Yo Yo Ma, Canino, Pogolerich, Bollani, Campanella, Bahrami, Krylov. En composició també es gradua al Conservatori de Trento i es perfecciona amb Müllenbach, Corghi i Bacalov. Les seves composicions han estat interpretades arreu per diversos solistes i grups musicals, com la Haydn Orchestra de Bolzano i Trento, Trio Debussy, Trio di Genova, Ludus Quartet, Ensemble La Pluma de Hu, Pierre Xuereb, Emanuele Delucchi, Rainer Maria Klaas, Cinzia Bartoli, Monique Ciola, Sandra Landini.També és llicenciat en Filoso a per la Universitat de Padova i Doctor en Recerca Musicològica per les Universitats de Trento i Sorbona de París. Ha estat professor a l’Escola de Música Giudicarie (Tione di Trento) i als Conservatoris de Verona, Pàdua, Trento, Siena, Frosinone, Riva del Garda, Darfo. Sobre la base dels principis que va de nir i formalitzar sobre l’estètica de la catarsi i de la tècnica de la pan-modalitat, ara està realitzant el projecte compositiu Ars Modi – L’art del mode, en el que proposa un nou “mitjà” de composició diferent de les dues vies que han predominat en el s. XX:“l’estètica de la incomoditat-atonalitat extrema” d’una part i “l’estètica de la ingenuïtat- tonalitat tradicional”, de l’altra.

Dissabte
ago