6 d'agost. FOLKLORE I JAZZ FUSIÓ

Concert de la formació Gradus Jazz al pati de l'Alfolí de la Sal, L'Escala

Finalitzat
Divendres 06 d'agost | 20:00 h

"... partint de les nostres arrels intentem expandir les nostres pròpies personalitats, procurant que les formes tradicionals es moguin, canviïn i vagin a llocs diferents ..."

La curiositat, l'intent de veure coses que tinguin connexions, tant musicals com poètiques o abstractes, és l'essència de la música creada pels germans Lleida.

Aquest grup ha estat pioner en la fusió de jazz i el folklore i d'aquesta fusió van editar el CD que porta per títol Folklore & Jazz.

“…partiendo de nuestras raíces intentamos expandir nuestras propias personalidades, procurando que las formas tradicionales se muevan, cambien y vayan a sitios distintos...”

La curiosidad, el intento de ver cosas que tengan conexiones, tanto musicales como poéticas o abstractas, es la esencia de la música creada por los hermanos Lleida.

Este grupo ha sido pionero en la fusión del jazz y el folklore y de dicha fusión editaron el CD que lleva por título Folklore & Jazz.

"... à partir de nos racines, nous essayons d'élargir nos propres personnalités, en veillant à ce que les formes traditionnelles bougent, changent et vont à des endroits différents ..."

La curiosité, la tentative de voir des choses qui ont des connexions, à la fois musicales, poétiques ou abstraites, est l'essence même de la musique créée par les frères Lleida.

Ce groupe a été un pionnier dans la fusion du jazz et du folklore et de cette fusion ils ont sorti le CD intitulé Folklore & Jazz.

"... starting from our roots we try to expand our own personalities, ensuring that traditional forms move, change and go to different places ..."

Curiosity, the attempt to see things that have connections, both musical, poetic or abstract, is the essence of the music created by the Lleida brothers.

This group has been a pioneer in the fusion of jazz and folklore and from this fusion they released the CD entitled Folklore & Jazz.

· Amadruga

· Albada

· #4

· #3