14 d'agost. UNA NIT ENTRE MOZART I BEETHOVEN

Concert de la Festival Chamber Orchestra, dirigida per Horst Sohm i amb la violinista Johanna Röhrig a l'Església de Sant Pere de L’Escala

Dissabte 14 d'agost | 22:00 h

La Festival Chamber Orquestra va ser iniciada pel director d'orquestra Horst Sohm. L'orquestra està formada per músics d'Orquestres de Barcelona i de París, amb músics internacionals de Catalunya, França i Alemanya, que inspiren a un gran públic amb passió i alt nivell.

La jove i extraordinària violinista Johanna Röhrig farà les delícies de l'audiència amb la seva inter-pretació del concert en Re M de Mozart, i l'Orquestra tocarà la famosa simfonia pastoral en una nova interpretació particularment emotiva, romàntica i poderosa.

La Festival Chamber Orquesta fue iniciada por el director de orquesta Horst Sohm. La orquesta está formado por músicos de Orquestas de Barcelona y de París, con músicos internacionales de Catalunya, Francia y Alemania, que inspiran a un gran público con pasión y alto nivel.

La joven y extraordinaria violinista Johanna Röhrig hará las delicias de la audiencia con su interpretación del concierto en Re M de Mozart, y la Orquesta tocará la famosa sinfonía pastoral en una nueva interpretación particularmente emotiva, romántica y poderosa.

The Festival Chamber Orchestra was started by the conductor Horst Sohm. The orchestra is made up of musicians from the Barcelona and Paris Orchestras, with international musicians from Catalonia, France and Germany, who inspire a large audience with passion and high level.

The extraordinary violinist Johanna Röhrig will delight the audience with her performance of violin concerto of Mozart, and the Orchestra will perform the famous pastoral symphony in a particularly emotional, romantic and powerful new performance.

Le Festival Chamber Orchestra a été créé par le chef d'orchestre Hort Sohm. L'orchestre est composé de musiciens des orchestres de Barcelone et de Paris, avec des musiciens internationaux de Catalogne, de France et d'Allemagne, qui inspirent un large public avec passion et haut niveau.

La extraordinaire violoniste Johanna Röhrig ravira le public avec son interprétation du concert de Mozart, et l'Orchestre interprétera la célèbre symphonie pastorale dans une nouvelle performance particulièrement émouvante, romantique et puissante.

Wolfgang Amadeus Mozart

(1756-1791)

Concert per a violí orquestra num 2 No. 2 en Re major, K. 211

- Allegro moderato

- Andante

- Rondeau Allegro

Solista: Johanna Röhrig, violin

Ludwig van Beethoven

(1770-1827)

Simfonía no. 6 en Fa Major, op. 68 "Pastoral"

1 - Despertar de sentimients alegres al arrivar al país

Allegro ma non troppo

2 - Escena en el rierol

Andante molto mosso

3 - Graciosa i divertida unió de la gent del camp

Allegro

4 - Tormenta amb llampecs i trons.

Allegro

5 - Cant dels pastors, sentimients feliços i agraïts despres de la tormenta

Allegretto

Dissabte